TERMENI ȘI CONDIȚII DE ACHIZIȚIE A BILETELOR ELECTRONICE
Filarmonica Națională „Serghei Lunchevici” este o instituţie publică de cultură de interes local, având ca principal obiect de activitate realizarea de producții artistice, care constau în organizarea concertelor în cadrul cărora se interpretează lucrări din tezaurul național și universal, spectacole și evenimente cultural artistice cu scopul promovării actului de cultură.
Faptul acceptării la plată a cardurilor MasterCard şi VISA în cadrul magazinului electronic www.filarmonica.md, permite cumpărătorului asocierea experienţei de cumpărare în cadrul acestui magazin cu experienţa de achitare cu card.
Magazinul electronic www.filarmonica.md respectă Regulile sistemelor internaţionale de plăţi prin afișarea pe site a siglei „Verified by Visa®”, și „MasterCard® Secure Code™”, precum și mărcile de acceptare oferite de către Bancă, atât nemijlocit la efectuarea tranzacţiilor de plată, cât şi de alte aspecte ale activităţii magazinului electronic, care sunt reflectate în prezentele condiţii comerciale.
www.filarmonica.md - este un magazin on-line care oferă spre vânzare bilete pentru evenimente, cumpărătorilor înregistrați pe site, în schimbul achitării sumei necesare on-line cu card-ul bancar.
- Securitatea datelor cu caracter personal
Site-ul www.filarmonica.md , colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal ale clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientului și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. www.filarmonica.md prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de Confidențialitate.
- Serviciul Suport Clienți
www.filarmonica.md oferă clienţilor săi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon 022 22 62 33 sau 069979179, de asemenea cumpărătorii pot adresa un email la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pot lăsa un mesaj utilizând messenger-ul paginii Filarmonicii Naționale https://www.facebook.com/Filarmonica.Chisinau. Zilele de lucru a Serviciului Suport Clienți: luni-vineri – orele de lucru 10:00-18:00. Serviciul Suport Clienți oferă consultarea clienţilor cu privire la serviciile oferite de magazinul electronic, modalităţile de plată, de livrare şi revocare a operațiunii de plată / tranzacţiilor practicate. Serviciul Suport este obligat să primească de la cumpărători reclamaţii, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigaţie a reclamaţiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamaţiilor. Prin achiziționarea biletului/biletelor electronice (e-ticket) de pe site-ul nostru, cumpărătorul este de acord cu toate Condițiile și Regulile enumerate mai jos.
- Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii
3.1. Biletele comandate pot fi plătite online cu ajutorul unui card de credit sau de debit valid, dar nu mai puțin de o oră înainte de eveniment. Cumpărătorul are 15 minute să achite aceste bilete. În caz contrar, locurile alese de către cumpărător vor fi eliberate altor cumpărători.
3.2. Biletele rezervate online pot fi plătite la casa de bilete în decurs de 48 ore, dar nu mai puțin de 24 ore înainte de eveniment. Altfel, rezervările sunt anulate. În ziua evenimentului rezervările nu sunt disponibile.
3.3. Biletele se emit exclusiv în urma efectuării plății.
3.4. Cumpărătorul se înregistrează pe site-ul oficial al Filarmonicii Naționale prin formarea contului personal. În procesul înregistrării, cumpărătorul indică numele, prenumele, adresa de e-mail, telefon și parola unică. Astfel, cumpărătorul va primi o notificare de înregistrare pe site-ul www.filarmonica.md la adresa de e-mail.
3.5. Cumpărătorul, efectuând înregistrarea, prin apăsarea butonului corespunzător este de acord să respecte condițiile și termenii comerciali ai site-ul www.filarmonica.md .
3.6. Sistemul automatizat al site-lui oferă cumpărătorului lista denumirilor concertelor, afișând disponibilitatea biletelor. Vizavi de denumirea concertului este afișat butonul „Cumpără bilet”, la o anumită dată și oră. Selectând în schema sălii locul/locurile dorite, cumpărătorul va indica informația aferentă datelor personale, după care se va genera comanda. După finalizarea rezervării este necesar ca cumpărătorul să efectueze clic pe butonul „Modalitate de plată”. Click pe „CONTINUĂ” pentru a continua pe platforma de plată securizată.
3.7. Dacă biletele cumpărate vor fi revândute sau transferate în scopul obținerii de avantaje materiale de către o terță persoană neautorizată, Filarmonica Națională poate refuza participarea deținătorilor biletelor la eveniment.
3.8. Filarmonica Națională are dreptul să modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloacele de comunicare disponibile.
3.9. Biletul nu poate fi comercializat cu un preț mai redus sau /și nu poate fi dat ca premiu în cadrul nici unui concurs fără acordul prealabil al Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici”.
3.10. Filarmonica Națională „Serghei Lunchevici” nu este responsabilă pentru acțiunile ce nu au legătură cu procedura de vânzare a biletelor și nu poate fi acuzată pentru intrarea la eveniment cu bilete falsificate.
- Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacţiei de plată
Înaintea purcederii la perfectarea operațiunii de plată, toţi parametrii şi condiţiile de bază ale vânzării direcţionate spre achitare sunt puse la dispoziţia cumpărătorului:
- identificatorul unic al comenzii;
- preţul şi cantitatea fiecărui bilet;
- alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei tranzacții;
- valoarea totală a comenzii, egală cu suma operațiunii de plată care va fi iniţiată de comerciant pentru achitarea vânzării date;
- referinţă şi link activ la condiţiile comerciale;
- alte condiţii speciale eventual aplicabile tranzacției date.
Anterior iniţierii tranzacţiei de plată cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privinţa condiţiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat cunoştinţă şi sunt de acord cu condiţiile comerciale”. Cumpărătorul va fi redirecționat către o pagină de plată a Băncii pentru a introduce datele cardului. Conexiunea la accesul de plată și transmiterea de informații se face într-un mod securizat.
Plata se poate efectua prin intermediul cardului Visa şi MasterCard. Biletul/biletele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea. Atunci când face click pe „AUTORIZARE DE PLATĂ”, cumpărătorul confirmă că acest card îi aparţine sau că a fost autorizat de către titularul cardului de a-l utiliza. Filarmonica Națională „Serghei Lunchevici” nu poartă răspundere pentru utilizarea neautorizată a cardului. În urma efectuării tranzacției cu succes, autorizării și efectuării plății, biletul electronic va fi expediat la adresa de e-mail al cumpărătorului. Biletul electronic va fi de asemenea disponibil la un link pentru browser. Cumpărătorului i se recomandă să deschidă imediat linkul și să salveze biletul în stocarea locală a dispozitivului.
Site-ul www.filarmonica.md este securizat, nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacţii online.
- Obținerea biletului
5.1. Biletul/biletele electronice pot fi prezentate la eveniment atât tipărite pe hârtie, cât și pe ecranele telefoanelor sau a tabletelor ale posesorilor.
5.2. Fiecare bilet electronic oferă o intrare per/persoană.
5.3. La trecerea la concert, spectatorul este obligat să prezinte documentul care îi atestă identitatea și-i confirmă dreptul asupra biletului.
5.4. Biletul își pierde valabilitatea după începerea spectacolului.
5.5. Nerespectarea condițiilor și termenilor comerciali sau folosirea biletului în alte
scopuri decât cele prevăzute, poate aduce cu sine anularea biletului și poate interzice accesul deținătorului biletului la eveniment.
- Returnarea biletului
6.1. Biletele achiziționate online pot fi returnate, iar banii din costul procurării sunt rambursați automat în cazul returnării biletului de către cumpărător cu nu mai puțin de 24 de ore înainte de eveniment, dacă însă biletul este returnat cu mai puțin de 24 ore înainte de eveniment atunci rambursarea banilor rămâne la discreția organizatorului.
6.2. Biletul/biletele achiziţionate la Casele Filarmonicii pentru un anumit eveniment se returnează tot la Casele de Bilete cu două ore înainte de concert.
6.3. Contravaloarea biletelor se restituie doar în condițiile stipulate la punctele 6.1, 6.2
6.4. Biletul/biletele achiziționate pentru un anumit eveniment anulat sau amânat pot fi schimbate cu bilete valabile pentru alte evenimente doar prin intermediul casei de bilete a Filarmonicii.
6.5. În cazul unei anulări, amânări, sau schimbarea programului unui eveniment, sumele rezultate din costurile suplimentare (transport, taxe bancare, etc.) nu vor fi acoperite.
6.6. Nu poate fi returnată contravaloarea biletelor care au fost procurate prin intermediul cardurilor sau datelor de card furate.
- Politica de confidențialitate
Confidenţialitatea datelor clienţilor este foarte importantă pentru noi. www.filarmonica.md îşi respectă şi își protejează clienţii. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidenţialitate, acestea vor fi publicate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidenţialitate, în orice moment.
- Dispoziții finale și judiciare
Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate de la instituția Filarmonica Națională „Serghei Lunchevici” și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.
În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.